- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
INSTRUKCJA ODESŁANIA REKLAMOWANEGO SPRZĘTU
Zanim odeślesz towar, koniecznie zadzwoń do naszego serwisu Tel. 669 227 169. Otrzymasz fachową i rzeczową pomoc. Nie koniecznie wada leży po naszej stronie. Może coś źle robisz? Może nie doczytałeś instrukcji? Nie wysuwaj pochopnie wniosków. Nasz konsultant pomoże rozwiązać problem.
Aby stwierdzić faktyczną usterkę musimy przedmiot sami zobaczyć, sprawdzić i ewentualnie oddać do naszego serwisu. Reklamowany towar (razem z opakowaniem) prosimy odesłać na adres naszego sklepu.
HALAN Sprzedaż Artykułów Przemysłowych
ul. Starowiejska 41/43 Lok.nr 2
81-363 GDYNIA
Wszystkie powracające do naszego sklepu paczki, zarówno od klientów, jak i naszych kontrahentów, otwieramy w obecności kamery. Jest to nasza procedura standardowa. Aby uchodzić za wiarygodnych i uczciwych otwieranie i sprawdzanie sprzętu wykonujemy jednym ciągiem kamery a nagrany film wrzucamy na YouTube i podajemy klientowi link. Film jest wrzucany na kanał YouTube tylko jako niepubliczny co oznacza, że tylko my i kupujący możemy go obejrzeć. Pozostali użytkownicy kanału nie mają do niego dostępu.
Przed wysyłką towaru prosimy go dokładnie skompletować.
Jeszcze raz przypominamy, zanim zareklamujesz towar, koniecznie do nas zadzwoń tel 669 227 169 lub napisz maila.
Towar proszę wysłać ZWYKŁĄ PACZKĄ POLECONĄ. Nie wysyłać za pobraniem, paczka 48, nie stosować oznaczenia OSTROŻNIE nie płacić za ubezpieczenie. IGNOROWAĆ uporczywe naciąganie pracownika Poczty POLSKIEJ na dodatkowe, niepotrzebne opłaty.
Do paczki proszę wsadzić KARTKĘ Z OPISEM USZKODZENIA oraz koniecznie podać swoje dane adresowe, ponieważ dane adresowe na paczce ulegają zatarciu co może spowodować, że nie będziemy wiedzieli od kogo paczka przyszła. Przed wysyłką prosimy jeszcze raz sprawdzić czy towar jest uszkodzony, aby podróż odesłanego przedmiotu okazała się nie potrzebna. Reklamacje postaramy się rozpatrzeć jak najszybciej. Prosimy nie odsyłać paragonu, faktury, karty gwarancyjnej.